Årets gymnastikopvisning på Torvet, Ikast - tirsdag, 12. maj 2026

Til tonerne til Birthe Kjær`s Sommer og sol fra vores nye soundboks, var vi 80 seje gymnaster, der trodsede en råkold men tør forårsdag på torvet.

Karin havde igen sammensat et godt varieret musikprogram, som vi gav den fuld gas til på torvets fliser, der var fortjente klapsalver fra tilskuerne foran rådhuset, selv rådhusets personale så med fra balkonen
.Endnu en gang tak og på gensyn til vores sommerafslutning 16 juni. - Johannes

Photo by: Evald Pedersen